|
IT Service Administrator
Debreceni telephellyel rendelkező multinacionális partnercégünk számára keresünk IT Service Administrator munkatársat!
Feladatok:
Napi szinten támogatja az informatika ügyfeleit (helyi és távoli), megoldja a felhasználói szintű IT problémákat. Megoldási javaslatokat és tanácsokat nyújt.
Fogadja az informatikához beérkező hívásokat és kezeli a HelpDesk e-mail-jeit
A kérelmeket megfelelő szolgáltatás kategóriába és osztályba sorolja, valamint hozzárendeli a feladat elvégzéséhez a megfelelő személyt.
Eszkalálja az első szintet meghaladó incidenseket és problémákat, továbbítja ezeket.
Kapcsolatot tart a külföldi informatikai csapattal, külső szolgáltatókkal.
Tájékoztatja a felhasználókat a folyamatban lévő ügyek állásáról.
Ügyfél elégedettségi felméréseket végez, gyűjti és összegzi ennek eredményét, javaslatot tesz a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztésére; kezeli és feldolgozza az ügyfélpanaszokat.
Támogatja az eszközökkel és szoftverrel kapcsolatos szolgáltatás igényeket, együttműködik külső szolgáltatókkal, dokumentálja az elvégzett munkát, ellenőrzi a megoldást.
Infrastruktúra karbantartási és fejlesztési feladatokat végez – munkaállomásokat, nyomtatókat, terminálokat és egyéb berendezéseket telepít, konfigurál; rendszeres ellenőrzéseket végez, karbantart, szükség esetén megjavít; részt vesz a telekommunikációs és informatikai hálózat és eszközök állapotának megfigyelésében és tájékoztatást nyújt az azonosított hibáról, problémáról vagy veszélyről.
Részt vesz az informatikai eszközök megfelelő és pontos nyilvántartásában.
Kezeli és aktualizálja a feladatköréhez tartozó összes dokumentumot.
Elvárások:
Legalább 6 hónapos tapasztalat hasonló munkakörben. (Korábbi – termelő környezetben és/vagy nemzetközi ügyfelekkel - HelpDesk, informatikai üzemeltetési területen szerzett gyakorlat előnyt jelent.)
Minimum középfokú végzettség, főiskolai/egyetemi képzettség előny
Magas szintű angol nyelvtudás írásban és szóban
Kiváló kommunikációs, diagnosztikai és problémamegoldó képesség
Alapszintű informatikai ismeretek (MS Office, Windows 7, hálózatok, munkaállomások).
ITIL folyamatok ismerete
Érdeklődés a legújabb informatikai technológiák és trendek iránt
Ügyfélközpontú gondolkodásmód, ügyfél terminológiájának használata
Folyamat orientált szemlélet
Terhelhetőség, stressz tűrő képesség, megbízhatóság, rugalmasság
Nyitottság és igény a folyamatos tanulásra
Csapatmunkára való képesség
Kiegyensúlyozott, türelmes személyiség, támogató hozzáállás
Eredmény orientáltság, proaktivitás, önálló munkavégzés képessége
Angol és magyar nyelvű önéletrajzokat, fizetési igény megjelölésével a debrecen@humanlabor.hu e-mail címre várjuk.
Érdeklődni a 06 52/501-673-as telefonszámon lehet.
állást kínál
Főállás
Település: Debrecen
Telefon: 0652501673
E-mail: -
Weblap: http://humanlabor.hu/hum_lab/humlab_debr.nsf/e3b76a9a4c342f8ec12577ee00327f2b/5bd7404baaf225b7c1257a780023b612!OpenDocument
|
|
Vissza
|